Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 09:02:31 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Tallinna Orienteerumisneljapäevak

Toimumise aeg: alates 05.06.2025 kell 17:00 kuni 05.06.2025 kell 20:00

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Türisalu küla, Otitooma tee 19;
orienteerumine kulgeb Keila-Joa piirkonna metsas ja maastikul

Ürituse korraldaja: Orienteerumisklubi TON, esindaja Mait Tõnisson, Tel.
5138911, e-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: Heiki Savitsch, Tel. 5648 0502, e-post:
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Liikluskorralduse eest vastutaja: Mait Tõnisson, Tel. 5138911

Tegemist on traditsioonilise neljapäevaõhtuse kogupere liikumisüritusega
kõigile soovijatele (sh osalevad alaealised) ning ürituse toimumispaika
võib koguneda rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Võistluskeskuse ja parklana kasutatakse Otitooma tee 19 kinnistut. Selleks
on kinnistu omaniku Ants Ammoni luba. Osalejad liiguvad mööda metsarada ja
Villa teed mere äärde starti ja finišisse.

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald